تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی ادامه داد: در این گردهمایی، پیش نویس توافقنامه ای برای همکاری در زمینه های مختلف درخصوص برقراری امنیت خزر نوشته شده تا در نشست سران کشورها بررسی شود.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از تدابیر فرمانده کل ارتش و تلاش های خالصانه فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه نیروی دریایی بواسطه حمایت های ارزشمند و بی نظیر رهبر معظم انقلاب از صلابت و اقتدار روز افزون و پیشرفت مداوم و مستمر برخوردار است، تصریح کرد: حضور نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد و اقیانوس ها، موجب برخورداری صلح و ثبات در منطقه و امنیت راه های دریای و کشتیرانی است.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی در دریای صلح و دوستی نیز موجب حفظ آرامش و امنیت برای همگان است.

دریادار سیاری همچنین در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که در جهت پیشبرد و تحقق همدلی و همزبانی بیشتر در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: دریای مازندران با توجه به دارا بودن منابع و ظرفیت های متعدد از جمله انرژی، غذایی، گردشگری، محیط زیست و تجارت و حمل و نقل می تواند نقش ویژه در توسعه دریا محور کشور ایفا کند.

او تصریح کرد: همچنین با توجه به قرار داشتن در مسیر کریدور جنوب به شمال و ارتباط بین این دریا و دریای جنوب قادر به تاثیرگذاری موثر بر اقتصاد قفقاز و آسیای میانه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای رهبری ضرورت دارد برای توسعه دریا محوری از قابلیت های دریای مازندران بهره لازم را در جهت ارتقای توانمندی های کشور ببریم.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت و نقش مهم دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر در اقتدار کشور افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور قدرتمند ایران در آب های آزاد دنیا هستیم و می توانیم با عزت خطوط مواصلاتی کشور را در آب های آزاد بویژه خلیج عدن و دریای سرخ که منطقه آلوده به تروریست دریایی است، تامین کنیم.

سیاری ادامه داد: ضررهای زیادی به اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان در این منطقه وارد شده و نیروی راهبردی دریایی کشور توانسته است با انجام ماموریت های مهم در این وسعت از خطوط تجاری و نفتی ایران حفاظت کند.

وی گفت: این عملیات ها از سوی فرماندهان و نیروهای مجرب که در این دانشگاه تربیت شدند محقق شده و بیانگر جایگاه خاص دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر در ارتقای اقتدار ایران اسلامی است.

او همچنین اظهار داشت: در تامین تجهیزات نیازی به کشورهای دیگر نداریم و با بهره گیری از دانش آموختگان همین دانشگاه علاوه بر تامین تجهیزات لازم توانسته ایم در حوزه ساخت انواع ناوهای موشک انداز، ناوشکن و زیردریایی ها پیشرفت های خوبی به دست آوریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: آنچه که موجب عقب بودن حضور و بهره مندی ایران از دریا شده بود سیاست های استکباری بود که قبل از انقلاب در کشور اجرا می شد اما امروز به برکت تدبیر و رهنمودهای رهبری هر روز بر حضور قدرتمند ایران در آب های آزاد دنیا افزوده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امیر سیاریبازدیدتوانمندی نداجاارتشتازه های خبر
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:18 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 84201
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->